V dnešní době je normální sedět 8 a více hodin u počítače, nebo setrvávat v jedné pozici, či se pohybovat po velmi malých drahách (pásová výroba atp.). Jedním z důsledků je oslabení a přetížení oblasti mezi lopatkami a stažení prsních svalů.

Chodíte cvičit a ono nic. Snažíte se, ale ten biceps pořád nevidíte a ten zadek a boky. No sakra, co s tím? "Vždyť už přece měsíc makám ... Jo, a protože makám, po cvičení si mohu dovolit oblíbenou čokoládu. Přece jsem spálil hromadu kalorií." Cvičení a přeměna léty tvořené postavy obvykle nějakou dobu trvá. A bohužel, pro viditelné rozdíly to...

Období kapesníků, rým a viróz je tady. K tomu ubylo slunce a přibilo mraků, šedi, nebo také oblečení, jež má každý na sobě. Otázka, jak se zahřát, patří mezi základní ukazatel zimy.

Bolesti "za krkem". Jsou běžným stavem a dříve, nebo později zažije nějakou formu bolesti každý. Důvodů vzniku může být celá řada, jako např. nevhodné sezení u počítače v práci, nebo dlouhodobé stání, či přetížení atp.

Prkno nebo střecha, ať cvičí člověk jakýkoliv systém, tak se dříve nebo později do jedné z těchto pozic dostane.

Ve východním učení se dokonce můžeme setkat s označením "sval duše". Opravdu jemu tak je?